Crew چهار سال در دست ساخت بوده است
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1392
نویسنده : داني

در حقیقت, Crew کمی از رقبا خود جلو بود, قبل از این که پروژه به نسل بعد منتقل شود تصور کلی این بازی برای PS3 و Xbox 360 شروع شده بود.

گرایتی گفت:

“این مورد نزدیک یک سال نیم پیش انجام شد, جایی که ما متوجه شدیم توانایی داریم کمی بازی را جلوتر ببریم, ما می توانستیم شخصی سازی بازی را جلوتر ببریم, حال اگر ما می خواستیم به همین اندازه Crew را جلو تر ببریم و توسعه بدهیم به نسل جدید نیاز داشتیم و اَن همان Xbox One و PS4 است.”

“بنابراین میامی ما اساسا با نیویورک ما متفاوت است که این کاملا مشخص می باشد اما کار زیادی می خواهد تا به اَن کیفیت مورد نظر برسیم و اَن کیفیت با نسل بعد امکان پذیر است.”

«یوبی سافت» بنا به دلایلی تصمیم گرفته بود Crew تا مه امسال در خفا بماند که کاملا تلاش به جا و مناسبی بود زیرا بازی در به طور رسمی در نمایشگاه E3 2013 رونمایی شد.

Crew نزدیک ۱۰۰۰۰ کیلومتر جاده و خیابان دارد بدون محدود کردن تعداد بازیکن ها. Crew یکی از پدیده های نسل بعد خواهد بود چرا که برخی از شهر های امریکا به شکل کامل در بازی شبیه سازی شده اند که واقعا قابل توجه است. این عوان در نیمه اول ۲۰۱۴ برای سه پلتفرم PC,Xbox 1 و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدید بازی ها
آخرین مطالب